čtvrtek 9. června 2011

nijakosti

Jsou dny kdy ze mě tryská jeden nápad za druhým a mě se je sotva daří pochytat. Protékají mi mezi prsty, utíkají zadními vrátky nebo jsou vytlačovány nápady jinýmy a já mám co dělat abych je dokázala uklidnit a zformovat do něčeho smysluplně hmotného.

 Pak ale nastanou dny, kdy se v mé hlavě neodehrává vůbec nic. Tupá dutá koule rotuící na krku jako nalomenej školní glóbus, prasečí očíčka podobající se dírám po kružítku mžouraj do prázdna a opička s činely do toho tříská jako smyslů zbavená. Niakost je asi to pravé slovo symbolizující tenhle můj divnej stav bey fantazie.

Je důležité pochopit že to je jen nezbytný proces a nenechat se tím zdeptat. Frustrovaný mozek totiž pak hůř hledá impulz k další kreativní etapě. 


Nazdraví

1 komentář:

  1. Toto je po dlhej dobé obsahovo najlepší blog čo som našla skvelé...až na to že neviem kde je follow :)

    OdpovědětVymazat